DDWB gecanceled tot nader orde.

We keken er reikhalzend naar uit: de tweede editie van De Duurzame Woonbeurs. Met pijn in ons hart hebben we moeten besluiten om deze 2e editie te moeten cancellen. Door het gebrek aan financiële middelen bij de woon/interieurmerken en de prioriteit die zij geven aan hun dagelijkse business bleek het moeilijk om voldoende geschikte deelnemers te vinden. We kunnen daarom niet de beurs neerzetten die we voor ogen hadden. Een beurs die recht doet aan de kwalitatieve duurzame alternatieven er zijn.

We beraden ons nu op andere opties om vraag en aanbod fysiek bij elkaar te brengen.

Onze missie om de interieur/verbouwsector te verduurzamen blijft in ieder geval overeind!

2019: De eerste editie van de Duurzame Woonbeurs met 44 duurzame merken trok in 2 dagen ruim 1200 bezoekers, en 300 professionals uit de interieur-en woonbranche. De bezoekers waren veelal tweeverdieners en (jonge) gezinnen die een duurzame lifestyle nastreven. Daarnaast werd de beurs druk bezocht door pers, bloggers & influencers op zoek naar de laatste duurzame trends & ontwikkelingen in de sector.

 

 

Het totaal bereik aan free publicity was 894.955, mede door aandacht van het Parool en een stuk of 15 influencers. En daar zijn we best trots op!

75% van de deelnemende merken gaf ons een 8 of hoger op de vraag of de bezoeker de juiste doelgroep was. Van ‘lichtgroen tot donkergroen, alle deelnemers hebben dezelfde doelgroep.