Dit zijn wij.

Team The Substitute

Marieke en Machteld werken sinds de zomer van 2019 samen. Als eerste wapenfeit zetten zij de Duurzame Woonbeurs neer. Hier ontstond het idee om alle duurzame merken, makers en professionals te verenigen in een community met als doel: versnellen van de duurzaamheidstransitie in de interieur en verbouwsector.

The Substitute is sinds januari live met een internetplatform en groeit snel.

 

Omdat onze kernactiviteiten, Digitaal platform, Beurs en Kennisinstituut allemaal groeiend zijn, zijn we ons team constant aan het ontwikkelen.

Founders The Substitute

Machteld Rijnten

is Creatief Strateeg met een achtergrond in reclame en (digitale) marketing. Al meer dan 25 jaar zet ze zich in om grote merken middels creatieve concepten en interactiviteit te versterken. Na flink pionieren in de internetbranche bij bureaus als Clockwork en Lostboy’s heeft ze ruim 10 jaar zelfstandig haar bureau gerund om er nog 4 jaar ervaring bij platformspeler Macaw aan vast te plakken. In 2018 besloot ze al haar ervaring in te gaan zetten om de interieurbranche te verduurzamen en in 2019 zette ze samen met Marieke de eerste Duurzame Woonbeurs van Nederland neer.

Telefoon: +31653153250

Marieke Kamphuis

werkt het liefst op het snijvlak waar (interieur)design, innovatie, positieve impact en een goed business model elkaar ontmoeten. Ze is oprichter van Studio17C een consultancy bureau voor duurzame designers & ondernemers. Daarnaast runde zij  het duurzame interieurblog Studio17C. Door haar eerdere werkzaamheden bij, en voor, impact financiers als Oneplanetcrowd, Rabobank Foundation en Stichting DOEN heeft ze een groot netwerk opgebouwd van duurzame ondernemers en designers die al laten zien dat het anders kan in de interieurbranche. Deze kennis en ervaring zet ze nu in om de interieurbranche wakker te schudden om zo samen meer duurzame impact te creëren!

Telefoon: +31617477080

Femmy van den Elsaker

Ik help bij het ontwerpen, organiseren en zichtbaar maken van kennis, ontwikkelprogramma’s en bijeenkomsten. Online en offline.
✻ Als voedingsbodem voor samenwerking, innovatie, creativiteit en (persoonlijke) ontwikkeling
✻ Kennis, ideeën en talent van mensen vanuit bedrijfsleven, overheid en onderwijs verbinden
✻ Samenwerken aan uitdagingen en oplossingen op het gebied van o.a. duurzaamheid, onderwijs en arbeidsmarkt
✻ Online en offline content creëren en slim combineren, zodat beschikbare en nieuwe kennis volop zichtbaar en toepasbaar wordt
✻ Leren met en van elkaar, kennis uitwisselen, zaken naar een hoger level brengen en echt verschil maken
Daar ga ik voor!

Mike Tasset – Technical lead

Ik ben een gepassioneerde Front-end Developer & UI / UX Designer met 5 jaar ervaring in het ontwerpen en ontwikkelen van digitale oplossingen. Ik word blij van boeiende (interactieve) digitale ervaringen en producten die echte problemen oplossen. Het meest ervaren ben ik met product-, reclame / marketing- sites en interactieve campagnes voor (internationale) merken.

Mijn carrière begon in Japan, waar ik werkte bij UltraSuperNew en Birdman voor merken als ANA, NHK, AU, PayPal, TagHeuer, Skyn ​​en VanMoof. Terug in Nederland ben ik gaan werken bij Mollie en ben daarnaast freelance creatieve ontwikkelaar. In mijn vrije tijd speel ik graag met mijn zoon, kijk ik naar ijshockey en basketbal, lees ik (ik ben een geschiedenisfanaat) en schrijf ik.

Anja Scheltens

I.v.m. het zwangerschapsverlof van Marieke zal ik The Substitute t/m augustus’21 ondersteunen; met name op het gebied van marketing en communicatie. Ik ben een ervaren allround marketing/communicatie specialist en zet mijn ervaring de laatste jaren vooral in voor sustainable en/of maatschappelijke organisaties. Met veel enthousiasme ga ik aan de slag om The Substitute bij meer merken en een breed publiek op de kaart te zetten, om vraag en aanbod bij elkaar te brengen en zodoende bij te dragen aan de groei van het platform en… een schonere wereld!

Benita Anaman

Ik loop stage bij The Substitute op het gebied van Content marketing. Ik beheer alle social mediakanalen van The Substitute. Hiervoor creëer ik content en doe ik ook aan communitymanagement. Verder redigeer ik content die wij van communityleden aangeleverd krijgen en help ik waar nodig.

Mijn leerdoelen voor deze stage zijn om praktische ervaring op te doen op het gebied van marketing. Ik wil mij met name door ontwikkelen op het gebied van social media marketing. Ook wil ik meer kennis op doen over duurzaamheid in de interieur- en verbouwbranche.

Per 1 september ga ik beginnen met mijn mastersopleiding Marketing maar ik blijf graag verbonden aan The Substitute!

GEZOCHT: (web)design stagiair én een Social media stagiar

Ben jij een ambitieuze student Creative Business, Kunstacademie, Communicatiewetenschappen, Online marketing of Reclame? En word jij enthousiast van alles wat met interieur, verbouw en duurzaamheid te maken heeft?

Solliciteer dan nu en kom ons helpen bij de groei van The Substitute.

Vanaf 1 september hebben we plek voor 2 stagiares!

Dees Doorduin

Dees studeert af bij The Substitute. Ze volgde haar studie aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en wil deze afronden met een antwoord op haar onderzoeksvraag: Hoe bereik ik de Millennial met de boodschap van Fast Furniture?

Dees heeft voor The Substitute een infographic gemaakt waarin de misstanden rondom Fast Furniture worden uitgelegd en er een oplossing wordt geboden. Deze zal in mei-juni worden gelanceerd met een kleine campagne.